سیستم های خورشیدی و یو پی اس

ساخت وبلاگ

یکسوکننده های پل تریستوری شرکت فیام صنعت در ولتاژهای نامی 24-48-110-220-400 ولت و جریان های نامی 20 تا 2000 آمپر جهت شارژ باطریهای (Lead-Acid) سرب اسیدی ، نیکل کادمیوم (Nickel-Cadmium) و Sealed Lead Acid –Maintenance Free جهت تامین تغذیه DC پستهای برق فشار قوی ، سیستمهای مخابراتی ، اتاق های کنترل و سایر مصارف صنعتی طراحی و ساخته میشوند و قادرند بدون وجود باطری ، بار مصرفی را با ریپلی کمتر از 1% ولتاژ خروجی و نویزی کمتر از 2 میلی ولت سازگار با منحنی سافومتریک تغذیه کنند

سیستم های خورشیدی و یو پی اس...
ما را در سایت سیستم های خورشیدی و یو پی اس دنبال می کنید

برچسب : شارژر وایرلس سامسونگ,شارژر,شارژر فندکی,شارژرایتل,شارژر خورشیدی,شارژر لپ تاپ,شارژر سامسونگ,شارژر بیسیم آیفون,شارژر اپل واچ,شارژر مک بوک پرو, نویسنده : حسنی upssystem بازدید : 142 تاريخ : يکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت: 15:28

بیشتر یوپی اس  ها این توانایی را دارند که خودشان راآزمایش میکنند. هدف ازاین آزمایش اتوماتیک یو پی اس اینست که اطمینان حاصل کنیم یوپی اس کارکرد متناسبی دارد و سیستمهای ما را مورد حفاظت قرار میدهد. معمولاً این آزمایش زمانی که برای نخستین دفعه یو پی اس را به پریز برق متصل میکنیم انجام میپذیرد و بعداز آن مطابق بافاصله های زمانی مشخص انجام میپذیرد. بعنوان نمونه بعضی از یو پی اس ها هر روز یکدفعه خودشان را آزمایش مینمایند وبرخی دیگر هر هفته یکدفعه. در زمان اجراشدن اینآزمایش ممکن است بعضی از نشانگر هاییو پی اس چشمک بزنند وممکن است آلارم صدایی از آن خارج شود اما نباید هیچ أثر چشمگیری برروی بارهای حفاظت شده توسط یو پی اس داشته باشد.
اگریو پی اس ای به نرم افزاری برای کنترل مجهز باشد با اکتیو کردن آن شاید قادر باشیدفاصله های زمانی انجام این آزمایش را تعیین کنید. ونیز شما می توانید در اوقاتی که لازم باشد به یوپی اس  بگویید که این آزمایش را انجام دهد.بدین خاطر که که در بعضی از زمانها در موقع روشن شدن یو پی اس، باتری یو پی اس به خاطر استفاده های ماقبل خالی شده و این آزمایش نمی تواند انجام پذیرد. البته این آزمایش یک ویژگی مهم یوپی اس است ولی جای یک آزمایش واقعی که شامل تمام یوپی اس  ها باشد را نمی گیرد. بدین معنا که همه تجهیزاتی را که قراراست مورد حفاظت قرار گیرد به یو پی اس  وصل کنیم و دوشاخه یو پی اس  را ازپریز برق بکشیم و عملکرد آن را ببینیم. اگرچه این عمل را مکررانجام نمی دهیم زیرا باتری یو پی اس را تضغیف خواهد کرد واگر سیکل های شارژ و دشارژ باتری یو پی اس افزایش یابد موجب کاهش عمر باتری خواهد شد. اماباید دقت شود که به هرحال درفاصله های زمانی معین،باید این کاررا انجام دهیم بخصوص وقتی که ترکیب بارهای حفاظت شده تغییر کند

سیستم های خورشیدی و یو پی اس...
ما را در سایت سیستم های خورشیدی و یو پی اس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسنی upssystem بازدید : 175 تاريخ : چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت: 18:00

کلا” بر اساس ابتدائی ترین ذهنیت و برداشت اکثر کاربران بر این باورند که از یو پی اس (UPS) صر فا برای زمانی استفاده کنند که برق قطع می شود و می توانند از آن به عنوان باتری استفاده کنند ولی این یک باور اشتباه است.
یوپی اس کلا” زمان هایی به کار می آید که در برق شهر نوساناتی ایجاد میشود و ممکن است به قسمت های حساس کامپیوتر و یا سرور ها مانند هارد دیسک یا مادربورد آسیب های جبران ناپذیری وارد کند در این مواقع یو پی اس برق تثبیت کرده وپس از آن برق وارد کامپیوتر می شود تا ایرادی برای سیستم های کاربر پیش نیاید.
اولا” اینکه هیچوقت از یک محافظ لوازم برقی ( مانند محافظ یخچال یا کامپیوتر (لوازم الکتریکی معمولا نسبت به نوسانات ولتاژ برق بسیار حساس هستند . و همانطور که می‌دانید نوسان ولتاژ در برق شهر تقریبا یک حالت روزمره است. کارخانجات تولید کننده وسایل الکتریکی معمولا از یک منبع تغذیه ای برای رفع این مشکل استفاده می‌‌کنند.
معمولا کار یک منبع تغذیه(یوپی اس) در اینگونه وسایل جلوگیری از نوسانات بالای برق مخرب برای دستگاه می‌باشد. ولی زمانی که برق شهر قطع می‌‌شود از منبع تغذیه هم کاری بر نمی‌آید.
اگر از کامپیوتر زیاد استفاده می‌کنید احتمالا تا بحال برای شما هم پیش آمده که در زمان کار با کامپیوتر برق قطع شده باشد و اگر آدم خوش شانسی باشید احتمالا هنوز کامپیوترتان درست کار می‌کند. البته در اکثر موارد حداقل مادربرد کامپیوتر آسیب می‌بیند. اگر CPU ایراد ندیده باشد باید بگوییم که هنوز هم نسبتا انسان خوش شانسی هستید.
از سیستم یو پی اس چه می‌دانید ؟
در حال حاضر با وجود مادربرد هایی که خیلی هم قیمت بالایی ندارند می توانید از روشهای ارزانتر ی برای حفاظت مادربرد سیستم کامپیوترتان در برابر مشکلات برق شهر استفاده نمایید . ولی هیچ روشی مانند استفاده از یک سیستم یو پی اس یا یک منبع تغذیه بدون وقفه نمی تواند از مادربرد یا سایر تجهیزات گرانقیمت شما در برابر نوسانات برق م حفاظت کند. زمانیکه شما یک سرور یا کامپیوتر با قیمت بالا دارید اهمیت وجود یو پی اس بیشتر می شود یوپی اس برای نوسانات برق ورودی و تثبیت ولتاژ آن دارای مدارات خاصی است. و برای حل مشکل قطع برق یا افت بیش از حد ولتاژ ( افت ولتاژ برای بسیاری تجهیزات مضر است یا سبب از کار افتادن موقت آنها می شود ) از باتری های یو پی اس استفاده می کند. که کل این مجموعه را یو پی اس می گویند.
یوپی اس مخفف چه کلمه هایی است و چرا ما به یک سیستم یو پی اس نیاز داریم ؟
یو پی اس متشکل از عبارت Uninterruptible Power Supply و به معنای منبع تغذیه بدون وقفه است. یوپی اسسیستمی الکترونیکی است به منظور تامین بی وقفه انرژی برای مصرف کننده های کاربران که به اختلالات و نوسانات موجود در شبکه و قطع برق حساس بوده و به دلیل ضرورت استفاده و حساسیت‌ های زیاد شامل تجهیزات ضروری برای مجموعه‌های کامپیوتری ، مخابراتی ، سیستم های کنترل و ابزار دقیق ، آزمایشگاهی و بیمارستانی می‌باشد.
کاهش و یا افزایش ناگهانی ولتاژ ، تغییرات فرکانسی ، انواع اعوجاجات لحظه ای یا دائم ، مثال هایی ازمشکلات ایجاد شده بر روی برق شهر می‌باشند. سیستم های الکترونیکی پیشرفته و حساس (نظیر سیستمهای کامپیوتری و شبکه ، سیستم های مخابراتی و پزشکی ) با توجه به کاربردهای حساسی که دارند نیازمند استفاده از تجهیزات ضروری مانندمنبع تغذیه بدون وقفه یو پی اس و نسبتا دقیق می باشند تا ولتاژ و فرکانس ثابت و پاک و قابل اطمینان را به خروجی انتقال دهند .
انواع نوسانات و اختلالات موجود در برق شهری ایران
قطع برق : به قطع شدن کامل برق برای مدت زمان طولانی تر از یک دقیقه گفته می شود که در هنگام وقوع ، سیستم استفاده کننده از برق کاملا از کار می‌افتد .
قطع برق شهر یک اتفاق معمولی است که در پیشرفته ترین کشورهای دنیا نیز گرچه اندک ولی باز هم اتفاق می افتد اما همیشه قطع شدن برق به انجام مجدد کارها ی عادی و روزمره بعد از یکی دو ساعت ختم نمی شود و ممکن است خسارات جبران ناپذیری را در بر داشته باشد برای مثال یک بانک اگر مدتی بدون برق باشد در سیستم آن اختلالات فراوانی وارد می شود و یا یک سرویس دهنده خدمات اینترنت و یا یک سرور شبکه اگر مدت زمانی بدون برق باشد به مرور کاربران خود را از دست می دهد این زمان است که سیستم یو پی اس به کمک ما می شتابد. البته یو پی اس های شرکت فیام همیشه در دسترس شما هستند .
شرایط و علت های موثر در به وجود آوردن اختلالات و نوسانات :
یکی از بزرگترین مشکلاتی که برق شهر دارد نوسانات شدید لحظه ای آن میباشد . این حالت برق که دلایل بسیاری از جمله رعد و برق و القای کابل های ارتباطی برق شهر دارد موجب صدمات جبران ناپذیری به وسایل الکترونیکی و الکتریکی می شود چه بسا زمانی که سیستم های ما از جمله کامپیوتر و سرور ها خاموش بوده و به دلیل این که دوشاخه آن به پریز برق متصل هستند صدمه دیده است. به همین علت توصیه می گردد زمانی که سیستم ها خاموش هستند آنها را از پریز برق جدا نمایید . از دیگر علت های دیگر نویز الکتریکی برق شهر است که ممکن است موجب قفل شدن ( HANG ) سیستم کامپیوتری و در نتیجه از دست رفتن اطلاعات کامل آن می شود
نوسان لحظه ای ولتاژ که در اثر روشن کردن یک وسیله الکتریکی قوی به وجود می آید نیز می تواند موجب راه اندازی مجددکامپیوتر شده که از بین رفتن اطلاعات را در بر خواهد داشت. توجه داشته باشید که کمترین نوسانات برق که حتی ممکن است نا محسوس باشد می تواند برای سی پی یو مضر بوده و موجب سوختن و یا نیم سوز شدن ترانزیستورهای آن شود. به همین علت است که پس از مدت ها کار با رایانه مثلاً پس از یک سال متوجه می شوید که رایانه شما نسبت به روزهای نخست خودکند تر شده و بیشتر قفل می کند. برای جلوگیری از صدمات ناشی از اختلالات برق شهر قاعدتا” به شما خرید یک یو پی اس توصیه نمی شود بلکه یک محافظ تقویت کننده برق حدوداً ۷۰۰ وات برای یک کامپیوتر و دستگاه های جانبی آن کافی به نظر می رسد. اما یوپی اس علاوه برخاصیت های تثبیت ولتاژ ، تقویت و تنظیم برق شهر خصوصیات منحصر به فرد زیادی هم دارد که گاهی آن را برای سیستم های کامپیوتری موجود در موسسات و ادارات و شرکت ها ضروری می کند.

 

فرق یو پی اس تمام سینوسی با یوپی اس شبه سینوسی

شکل موج برق شبکه که برای ورودی در سیستمهای برقی مورد استفاده قرار می گیرد به شکل منحنی سینوسی با ولتاژ آر-ام-اس  نامی برابر ولت 220 می باشد . برخی بارهای الکتریکی به مقدار آر-ام-اس ولتاژ شبکه حساس می باشند مثل لامپهای روشنایی وبعضیبه مقدارپیک ولتاژ شبکه نیاز دارند مانند رایانه هاوتجهیزاتی که با منبع تغذیه سو ئیچینگ کار میکنند.شکل موج دیگری که در خروجی برخی یو پی اس ها به چشم میخورد بنام شبه سینوسی شناخته میشود.در اینیو پی اس ها بارالکتریکی با شکل موج پله ای با ولتاژ پیکمعادل پیک شبکه و مقدار آر-ام-اس  برابر با آر-ام-اس  شبکه تغذیه می شود . بهترین شکل موج خروجی برای یو پی اس ها ،‌شکل موج سینوسی هم دامنه و سنکرون با شبکه می باشد . در این یو ی اس هاسیستم کنترل با تغییر بهره مدار رگولاسیون بروشهای مختلف PWM خروجی را علیرغمتغییرات بارالکتریکی و ولتاژ باتری یو پی اس در مقدار ثابت نگاه می دارد.برای یو پی اس های با شکل موج خروجی مربعی و یا مربعی اصلاح شده، توصیه سازنده، استفاده از تجهیز حفاظت شده برای زمان حداکثر15 دقیقه میباشد.

 

upsch 300x177 مقدمه ای در رابطه با یو پی اس | یو پی اس | باتری

تصویر یک سیکل کامل موج سینوسی، مربعی ومربعی اصلاح شده

در حالت کلی برای سیستمهای خانگی، یو پی اس ای با شکل موج مربعی اصلاح شده مناسب میباشد. این یوپی اس ، یارانه،مانیتور و دیگردسنگاههای شبیه را براحتی مورد محافظت قرار میدهد. البته بخاطرداشته باشید که یو پی اس های ارزان قیمت به هر حال از ولتاژ خط استفاده میکنند درحالیکه شکل موج خروجی فقط وقتی که ازباتری یو پی اس استفاده میشود نقش خود را ایفا میکند.

سیستم های خورشیدی و یو پی اس...
ما را در سایت سیستم های خورشیدی و یو پی اس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسنی upssystem بازدید : 136 تاريخ : دوشنبه 25 مرداد 1395 ساعت: 14:11

استابلایزر های اگزیم پاور ، سیستم تنظیم و تثبیت کننده ولتاژ است که گروهی از محصولات شرکت فیام صنعت هستند و در صورت افت، نوسان و یا هر گونه تداخل در شبکه آن را به سرعت تشخیص داده و بصورت اتوماتیک رفع می نماید. عملکرد این دستگاه بدون سر و صدا بوده و از تکنولوژی روز دنیا (Servo. SYS) بهره مند است.
تحقیقات انجام شده نشان می دهد عمده ترین عوامل خرابی لوازم برقی، نویزها ، نوسانات و قطع و وصل ناگهانی ، کم و زیاد شدن ولتاژ و مشکلات دیگر برق شهر بوده که آسیب های بوجود آمده توسط عوامل ذکر شده عمدتا ً در قسمت های حساس و گران قیمت دستگاه همچون موتور ، کمپرسور ، پاور و غیره اتفاق می افتد .
به همین منظور برای حفاظت از لوازم برقی خانگی و اداری بخصوص کولر گازی ، یخچال ، لباسشوئی ، سیستم صوتی و تصویری و کامپیوتر و غیره … حتما ً باید از دستگاههای استابلایزر استفاده نمود همچنین لازم به ذکر است ، فروشندگان و تولید کنندگان این گونه لوازم در قبال اشکالات به وجود آمده به دلیل نوسانات برق در دستگاه های فاقد استابلایزر هیچ گونه گارانتی و ضمانتی ارائه نمی نمایند .
در ضمن هزینه ناشی از خسارات احتمالی و عملکرد نا مطلوب دستگاه در اکثر مواقع به مراتب بیش از هزینه پیشگیری (استفاده از استابلایزر) می باشد .

سیستم های خورشیدی و یو پی اس...
ما را در سایت سیستم های خورشیدی و یو پی اس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسنی upssystem بازدید : 167 تاريخ : شنبه 16 مرداد 1395 ساعت: 14:33

قسمت اول راهنمایی در حیطه خرید یوپی اس

در شرایط عادی و نرمال ، برق وارد شونده به مدار اینورتر Inverter وارد شده و از طریق سوئیچ پایه به قسمت خروجی می‌رود در حالت باتری، ورودی از مدار قطع است و باتری‌ها انرژی خروجی را تأمین می‌کنند .

اما در شرایط ” بای پس ” مداراهای درونی یوپی‌اس حذف شده و انرژی output به طور مستقیم از ورودی برقرار میشود .

گزینه فوقانی در حالت های زیر مورد استفاده قرار خواهد گرفت:

1-به هنگام سرویس سیستم ، الزامی به قطع برق ورودی دستگاه یو پی اس نیست ، به این معنی که تعمیر کننده نیازی به خاموشی دادن در سازمان و خاموش کردن کامپیوترها ندارد راحت میتواند یوپی اس‌ها را سرویس کند.
2- هنگام بروز هرگونه نقصی در ساختار یوپی اس مثلا بار اضافی ، سربار ، در این شرایط یو پی اس عوض اینکه انرژی output را قطع کند یوپی اس خودش اتومات به شرایط بای پس Bypass میرود با این کار از خاموش شدن سیستم ها خودداری به عمل می آید.

سیستم های خورشیدی و یو پی اس...
ما را در سایت سیستم های خورشیدی و یو پی اس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسنی upssystem بازدید : 137 تاريخ : پنجشنبه 7 مرداد 1395 ساعت: 15:55

کلید موفقیت در بهینه سازی سایت: شناخت مخاطب

اگه متخصص بهینه سازی سایت یا همون سئوکار سایت ، هدف سایت رو به خوبی مشخص نکنه بقیه مراحل هم درست پیش نمیره.
مشخص کردن هدف سایت با انتخاب کلمات کلیدی میسر میشه که مهمترین قسمت بهینه سازی سایت به حساب میاد.
ما بدون ابزار خاص نمیتونیم بفهمیم که مخاطبین ما چه کلماتی رو در اینترنت جستجو میکنن ، چون تمام افراد جامعه مثل ما فکر نمیکنن و دیدگاهشون متفاوته.

افزایش رتبه سایت در گوگل

آموزش افزایش رتبه سایت در گوگل

اولین قدم، به دست آوردن کلمه ی کلیدی مناسبه ،چون:
بهینه سازی سایت، هم زمان بر و هم هزینه بره
یک وبسایت با توان مالی محدود نمیتونه در تمام کلمات کلیدی رتبه مناسبی در گوگل به دست بیاره.
فرض کنیم شما صاحب یه شرکت مهاجرت و اعزام دانشجو هستین، ممکنه شما کلمه ی ” مهاجرت دانشجویی” رو به عنوان کلمه کلیدی انتخاب کنین و فکر کنین مخاطبین شما ، این کلمه رو بیشتر در گوگل سرچ میکنن، درصورتیکه کلمه های دیگه ای مثل اعزام دانشجو، ویزای دانشجویی، اقامت تحصیل، تحصیل درکانادا، و … هم ممکنه سرچ بشن.
پس باید تمرکز بیشتری روی انتخاب کلمه کلیدی مناسب بذارید و هزینه و زمانتون رو هدر ندید.

شرایط کلمات کلیدی مناسب:
۱- مخاطبین زیادی این کلمه رو سرچ کنن و بتونیم پیش بینی کنیم مخاطبینی که این کلمه رو سرچ میکنن برای ما سودآور خواهند بود .
مثلا شما یک شرکت طراحی سایت دارید و کلمه “طراحی سایت رایگان” رو بعنوان کلمه ی کلیدی انتخاب میکنین. بعد از مدتی متوجه میشین مخاطبینی که این کلمه رو سرچ کردن و با شما تماس گرفتن، هرچند زیادن، اما حاضر نیستن هیچ مبلغی پرداخت کنن، و میخوان کارشون کاملا رایگان انجام بشه. این افراد بدون هیچ فایده ای ، زمان و انرژی شما رو هدر میدن.
اما اگه کلمه ای پیدا کنین که با وجود جستجوی کم، درصد زیادی از جستجوگرهاش برای شما سودآور بشن، نتیجه ی بهتری میگیرین

۲- درکلمه ی کلیدی فوق، رقیبای کمی داشته باشیم.
افزایش رتبه سایت در گوگل، درواقع یه مسابقه هست. هرچقدر تعداد رقبامون کم باشه راحت تر دراین مسابقه موفق میشیم.

۳- رقیبای ما در این کلمه ی کلیدی ، قدرت زیادی نداشته باشن.
قدرت رقبا هم موضوع مهمیه چون اگه تعداد رقیبامون کم باشه اما همون رقبا خیلی ماهر باشن، بازم به موفقیت رسیدن ما سخت و پیچیده میشه.

پس هرکلمه ای که بیشتر سرچ بشه اما صفحات ایندکس شده ی کمتری مربوط بهش وجود داشته باشه، کلمه ی کلیدی مناسب تریه.

حالا سوال اینجاست که چطور بفهمیم مخاطبین ما چه کلماتی رو بیشتر جستجو میکنن
گفته شد که بدون ابزار خاص، این کار ممکن نیست. این ابزار عبارتند از:

۱- گوگل Keyword planner : ابزاریه که علاوه بر تعداد کلمات سرچ شده، تعداد صفحات ایندکس شده رو هم بالای صفحه نمایش میده.

۲- Google Trends : روند جستجوی کلمات کلیدی مختلف رو در یک بازه ی زمانی مشخص میکنه .
ما می تونیم اونا رو براساس مناطق جغرافیایی، طبقه بندی کرده و کلمات کلیدی مشابه رو پیدا کنیم.
برای دسترسی به این ابزار، میشه از آدرس googletrends.com استفاده کرد.
نکته جالب دیگه این که هرچی کلمات کلیدی شما خاص تر باشن، شما راحت تر به هدف میرسین و سئو سایتتون آسون تره.
مثلا اگه در زمینه ی فروش مبل راحتی فعالیت دارین، کلمه ی “مبل راحتی” رو انتخاب کنید، نه کلمه ی “مبل” .
چون همه ی جستجو گران کلمه ی مبل ، مشتری شما نیستن، به علاوه، رقبای بیشتری برای کلمه ی مبل وجود داره.

 

سیستم های خورشیدی و یو پی اس...
ما را در سایت سیستم های خورشیدی و یو پی اس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسنی upssystem بازدید : 170 تاريخ : پنجشنبه 7 مرداد 1395 ساعت: 2:36

غلب اوقات در ذکر ویژگی های هر منبع برق بدون وقفه ( دستگاه  یو پی اس ) با موردی مانند امکان تست خودکار یا Automatic Battery test  مواجه میشویم . به این منظور توضیحی کوتاه به شرح زیر در این مظمون ارائه میکنیم .
تست اتوماتیک دستگاه  یو پی اس  در حقیقت به مفهوم یک تست پیشگیرانه با یک زنگ خطر برای آگاه کردن درمورد باتری هایی است که عمر مفید آنها در حال اتمام است یا به هر دلیلی خراب شده اند این عملکرد دستگاه یو پی اس در بازه های زملنی برنامه ریزی شده تحقق می یابد.

عملکرد مذکور در تست دستگاه یو پی اس راهکارهای متعددی به وقوع میپیوندد از جمله این راهکارها :

•   توسط آپشن کار شده بر روی پنل جلویی سیستم یو پی اس
•   توسط نرم افزار مدیریتی دستگاه به نام NMS
•   توسط کارت‌های مدیریت شبکه‌ برای نمونه  SNMP Card

دستگاه یو پی اس در شرایط چک آپ در واقع شرایط خاموشی برق را شبیه سازی میکند و برق لازم را از طریق باتری تامیین میکند . چنانچه به هر شرایطی باتری‌ها دستگاه با مشکلی مواجه شدند ٬ فورا دستگاه یو پی‌ اس بر روی برق سوییچ می‌کند تا برق مورد نیاز خود را از برق شهری تامین نماید . به هر حال دستگاه برق بدون وقفه  ( دستگاه یو پی اس ) وظیفه دارد حاصل عملکرد check up را اطلاع دهد. هشدار دهی به صورت صوت , نمایش توسط آلارم های ال ای دی LED  , مانیتور ال سی دی , نرم افزار از موارد راهکارهایی هستند که دستگاه یو پی اس توسط آن نتایج و شرایط بدست آمده پس از آزمایش باتری ها را اطلاع میدهد.

غالبا تمامی دستگاه یو پی اس با ۳ نوع آزمون باتری تقسیم بندی میشوند :

آزمن لحظه ای : در این شرایط دستگاه به مدت چند لحظه بین ۳ تا ۵ ثانیه در شرایط آزمون قرار میگیرد.

آزمون تا لحظه تمامی عمر مصرفی باتری : در این شرایط در حین زمانی که شارژ باتری در حال تمتم شدن است دستگاه  یو پی اس به حالت آزمون میرود. بدون شک یو پی اس قبل از اتمام باتری به شرایط نرمال خود باز میگردد تا از خاموشی سیستم های مورد پشتیبانی جلوگیری کند. انجام این تست مانطور که باعث میشود تا از خاموشی دستگاه های مورد پشتیبانی جلوگیری شود به کاربر نیز نشان میدهد که در شرایط پیش آمده چه مدت زمان روشنایی را برای دستگاه ها فراهم خواهد نمود.

مورد سوم آزمودن برای مدت زمان مخصوص است : در این حالت هم , کاربر قبل از انجام شدن هرگونه آزمون  مدت زمان بخصوصی را تعیین میکند و یو پی اس بررسی میکند که آیا توانایی روشنایی و برقدهی در این مدت زمان را دارد یا نه.

همچنین توسط پیاده سازی تنظیماتی بر روی دستگاه  یو پی اس و یا از طریق نرم افزار مربوطه میتوان مدت تایم به وقوع پیوستن آزمون را بصورت روزانه، هفتگی، ماهیانه و یا در زمان و تاریخ خاصی زمانبندی نمود (Test Schedule) تا این عملیات به طور خودکار تست و گزارش شود.

سیستم های خورشیدی و یو پی اس...
ما را در سایت سیستم های خورشیدی و یو پی اس دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسنی upssystem بازدید : 131 تاريخ : سه شنبه 5 مرداد 1395 ساعت: 13:43